My Pandora taisyklės ir sąlygos
„My Pandora“ taisyklės ir sąlygos
Versija: 1.0, vėliausiai atnaujinta: 2025-08-18
1. TAIKYMO SRITIS
1.1. „My Pandora“ lojalumo programos taisyklės ir sąlygos taikomos lojalumo programos „My Pandora“, kurią Lietuvoje vykdo „BRANDINC JEWELLERY Sp. z o.o.“, dalyviams. Lietuvos filialas, įmonės kodas: 302664768, PVM mokėtojo kodas: LT100006324416, buveinės adresas: Labdarių g. 7, LT-01120 Vilnius.
1.2. Atidžiai perskaitykite Bendrąsias taisykles ir sąlygas. Norėdami prisijungti prie „My Pandora“ ir tapti nariu, sutikite su Bendrosiomis taisyklėmis ir sąlygomis. Naujausią Bendrųjų taisyklių ir sąlygų versiją galima rasti adresu: https://pandorastore.lt/pages/my-pandora-taisykles-ir-salygos
1.3. Prisijungimas prie lojalumo programos „My Pandora“ yra nemokamas. Norint tapti jos nariu, nereikia nieko pirkti.
1.4. Programos „My Pandora“ nariais gali tapti ne jaunesni kaip 18 metų asmenys, veikiantys asmeniškai. Registruodamiesi programoje „My Pandora“ patvirtinate, kad atitinkate šį amžiaus reikalavimą. Mes turime teisę prašyti raštu patvirtinti jūsų amžių.
1.5. Jūsų narystė skirta tik asmeniniam naudojimui, ji neperduodama kitiems ir galioja tik tuomet, kai sutinkate su Bendrosiomis taisyklėmis ir sąlygomis, kitomis mūsų nustatytomis ir jūsų priimtomis sąlygomis, taisyklėmis, nuostatomis, politika ir procedūromis, kurios taikomos naudojantis pasiūlymais, gaunant apdovanojimus ar perkant prekes su lojalumo nuolaidomis. Mes pasiliekame teisę savo nuožiūra bet kuriuo metu atmesti bet kokį prašymą, nutraukti narystę ir (arba) anuliuoti ar perskaičiuoti taškus, jei nustatysime, kad jūsų operacijos yra pernelyg didelės arba atliktos profesiniais, piktnaudžiavimo ar sukčiavimo tikslais.
1.6. „My Pandora“ nariai pirkdami gali pelnyti taškų. Pagal savo narystės lygį galėsite mėgautis įvairiais apdovanojimais ir pasiūlymais, gauti kvietimų į mūsų organizuojamus renginius. Daugiau informacijos apie programos „My Pandora“ apdovanojimus ir pasiūlymus rasite 3 skyriuje PROGRAMOS LYGIAI IR APDOVANOJIMAI arba savo „My Pandora“ paskyroje, pasiekiamoje adresu https://pandorastore.lt/account/login.
1.7. Visos „My Pandora“ programos privilegijos, pasiūlymai, paslaugos ir kitos iniciatyvos siūlomos tik remiantis Bendrosiomis taisyklėmis ir sąlygomis. „My Pandora“ programoje dalyvaujančios parduotuvės apima visas fizines „Pandoros“ parduotuves Lietuvoje ir internetinę svetainę www.pandorastore.lt (toliau kartu vadinamas „dalyvaujančiomis parduotuvėmis“ ir „internetine parduotuve“). Naujausią dalyvaujančių parduotuvių sąrašą galima rasti internete adresu: https://pandorastore.lt/pages/parduotuves
2. PRISIJUNGIMAS PRIE „MY PANDORA“
2.1. Norėdami prisijungti prie „My Pandora“, pateikite galiojantį el. pašto adresą. Jūsų narystės sąlyga – nuolat atnaujinti šį el. pašto adresą. „My Pandora“ neatsako, jei dėl pasenusios ar neteisingos informacijos prarasite taškus ar apdovanojimus.
2.2. Kiekvienas narys gali turėti tik vieną „My Pandora“ paskyrą. Mes pasiliekame teisę bet kada atmesti, sujungti arba uždaryti visas papildomas paskyras.
2.3. Paskyra, privilegijos, apdovanojimai ir taškai, intelektinės nuosavybės teisės, susijusios su bet kokiu „My Pandora“ programos aspektu, bet kokia forma išlieka išimtine mūsų nuosavybe.
2.4. Paskyra, privilegijos, apdovanojimai ir taškai galioja tik perkant visose dalyvaujančiose fizinėse ir internetinėje parduotuvėse Lietuvoje.
2.5. Norėdami tapti „My Pandora“ nariu, apsilankykite specialiame registracijos puslapyje čia https://pandorastore.lt/account/register arba nuskaitykite QR kodą, kurį rasite vienoje iš mūsų parduotuvių Lietuvoje ir kuris nukreips jus į registracijos puslapį.
2.6. Jei registruodamiesi nesutinkate su Bendrosiomis taisyklėmis ir sąlygomis, nesukūrėte slaptažodžio, „My Pandora“ paskyros sukurti nepavyks.
2.7. Galime paprašyti jūsų patvirtinti tapatybę, kad įsitikintume, jog paskyra nenaudojama nesąžiningai arba pažeidžiant Bendrąsias taisykles ir sąlygas, ir patikrintume asmens, kuris naudojasi paskyra, tapatybę.
2.8. Jei anksčiau turėjote parduotuvėje sukurtą „Pandoros“ draugų klubo ir internetinę paskyras tokiu pat el. pašto adresu, jūsų paskyra kartu su sukauptais taškais (santykiu 1:1) sėkmingai perkelta į „My Pandora“.
Jei dar nesukūrėte internetinės paskyros, galite tai padaryti dabar ir užpildyti specialią formą čia. Kai jūsų paskyra bus sėkmingai susieta, taškai atitinkamai bus pervesti. Tai galima atlikti iki 2025 m. gruodžio 31 d.
Jei kyla problemų, susijusių su uždaryta „Pandoros“ draugų paskyra, kreipkitės į mūsų klientų aptarnavimo komandą adresu info@pandorastore.lt.
3. PROGRAMOS LYGIAI IR APDOVANOJIMAI
3.1. „My Pandora“ internetinė paskyra
3.1.1. Savo „My Pandora“ paskyroje galite stebėti taškų likutį, naudotis asmeniniais nuolaidų kodais, peržiūrėti užsakymų istoriją ir gauti išskirtinius pranešimus apie specialius „My Pandora“ nariams skirtus renginius.
3.1.2. Jei kyla problemų prisijungiant prie paskyros arba turite klausimų apie privilegijas, kreipkitės į mūsų klientų aptarnavimo komandą adresu info@pandorastore.lt.
3.2. Lygiai: pasiekimo ir išlaikymo sąlygos, suteikiami apdovanojimai
3.2.1. Lygių ir apdovanojimų apžvalga
„My Pandora“ privilegijos |
PINK |
SILVER |
GOLD |
Pasveikinimo dovana – 10 % nuolaida |
|
|
|
Pelnomi taškai |
|
|
|
Mokėjimas taškais |
|
|
|
100 taškų už naujienlaiškio prenumeratą |
|
|
|
Tik nariams skirti pasiūlymai |
|
|
|
50 % nuolaida „Pandoros“ papuošalų valymo rinkiniui |
|
|
|
Dvigubai daugiau taškų perkant iš naujos kolekcijos |
|
|
|
Gimtadienio dovana – 15 % nuolaida |
|
|
|
Gimtadienio dovana – 20 % nuolaida |
|
|
|
„Pandoros“ papuošalų valymo rinkinys už 1 eurą |
|
|
|
GOLD premija – 20 % |
|
|
|
Dvigubai daugiau taškų už kiekvieną pirkimą |
|
|
|
3.2.2. PINK yra pradinis „My Pandora“ lojalumo programos lygis. Nariai pradeda savo kelionę čia: jie gauna prieigą prie išskirtinių pasiūlymų, pasveikinimo dovaną (aprašyta šių Bendrųjų taisyklių ir sąlygų 3.3 punkte) ir galimybę rinkti taškus už įsigytus pirkinius.
3.2.3. Apie išskirtinius pasiūlymus nariams, įskaitant išsamias sąlygas ir jų galiojimo laikotarpį, pranešama el. paštu, mūsų svetainėje ir nario paskyroje.
3.2.4. Norėdami pereiti iš PINK į SILVER lygį, turite bent vieną kartą apsipirkti už 1 eurą ar daugiau dalyvaujančioje fizinėje arba internetinėje parduotuvėse. Pirkimas bus užregistruotas programoje, jei prieš pirkdami internetu prisijungsite arba būsite identifikuoti parduotuvėje.
3.2.5. Pakilę iš PINK į SILVER lygį, jo nariu liksite tol, kol per vienus metus nuo pasiekto SILVER lygio dienos bent vieną kartą apsipirksite už 1 eurą ar daugiau. Jei šios sąlygos neįvykdysite, grįšite į PINK lygį. Atkreipkite dėmesį, kad grąžintos prekės neskaičiuojamos pasiektam lygiui išlaikyti.
3.2.6. SILVER lygio nariams suteikiama papildomų privilegijų: 15 % nuolaida gimtadienio proga (išsamiai aprašyta 3.4 punkte), galimybė gauti dvigubai daugiau taškų perkant iš naujos kolekcijos (žr. 3.5 punktą) ir 50 % nuolaida „Pandoros“ papuošalų valymo rinkiniui (žr. 3.7 punktą).
3.2.7. Norėdami tapti GOLD nariu, per 12 mėnesių pirkite už ne mažiau kaip 250 eurų. Tiek PINK, tiek SILVER nariai gali pakilti į GOLD lygį, vieną kartą pirkdami už 250 eurų ar daugiau.
3.2.8. Grąžinant prekę jos vertė išskaičiuojama iš jūsų sukauptos pirkinių sumos „My Pandora“ paskyroje. Jei dėl grąžinimo bendra įsigytų pirkinių suma nukris žemiau 250 eurų ribos, reikalingos GOLD lygiui išlaikyti, pereisite į SILVER lygį.
3.2.9. Taškais atsiskaitant už prekę taškais sumokėta sumos dalis neįskaičiuojama į minimalią 250 eurų pirkinių sumą.
3.2.10. GOLD nario statusas galioja 12 mėnesių. Jei praėjus šiam laikotarpiui per pastaruosius 12 mėnesių bendra įsigytų pirkinių suma bus mažesnė nei 250 eurų, pereisite į SILVER lygį.
3.2.11. GOLD lygio nariai naudojasi išskirtinėmis privilegijomis: 20 % nuolaida gimtadienio proga (žr. 3.4 punktą), „Pandoros“ papuošalų valymo rinkiniu už 1 eurą (žr. 3.6 punktą) ir GOLD premija (žr. 3.5 punktą). GOLD nariai taip pat gauna dvigubai daugiau taškų už kiekvieną pirkimą (žr. 3.5.3 punktą). Be to, GOLD nariai išlaiko visas SILVER lygio privilegijas, įskaitant 50 % nuolaidą „Pandoros“ papuošalų valymo rinkiniui (aprašyta 3.6 punkte).
3.3. Pasveikinimo dovana
3.3.1. 10 % nuolaidos pasveikinimo dovaną galima rasti „My Pandora“ paskyroje, kai ją sukursite. Štai kaip tai veikia:
3.3.2. 10 % nuolaidos pasveikinimo dovaną galima naudoti visose dalyvaujančiose fizinėse ir internetinėje parduotuvėse prisijungus prie savo narystės paskyros arba mūsų dalyvaujančios parduotuvės darbuotojams jus identifikavus.
3.3.3. 10 % nuolaidos pasveikinimo dovana galioja vieną mėnesį nuo „My Pandora“ paskyros sukūrimo dienos, ji nederinama su kitomis nuolaidomis ar akcijos kodais.
3.3.4. 10 % nuolaidos pasveikinimo dovana galioja tik juvelyriniams dirbiniams be nuolaidų ir netaikoma siuntimo išlaidoms, dovanų kortelėms ar priedams.
3.3.5. Grąžinus internetu ar parduotuvėje įsigytą užsakymą, kuriam panaudota 10 % nuolaidos pasveikinimo dovana, pasveikinimo dovana laikoma panaudota ir pakartotinai nesuteikiama. Iš dalies grąžintas užsakymas taip pat nesuteikia teisės iš naujo gauti nuolaidą.
3.4. Gimtadienio dovana
3.4.1. Gimtadienio dovaną – 15 % nuolaidą SILVER nariai ir 20 % nuolaidą GOLD nariai – gauna toliau nurodytomis sąlygomis:
3.4.2. Gimtadienio dovana bus prieinama jūsų paskyroje kartą per metus, jūsų gimtadienio dieną, jei savo „My Pandora“ paskyroje nurodysite gimimo datą.
3.4.3. Jei gimtadienio datą pridėsite prie profilio likus mažiau nei 30 dienų iki jo, apdovanojimas gali būti suteiktas ne vėliau kaip po 30 dienų.
3.4.4. Gimtadienio dovana gali būti naudojama visose dalyvaujančiose fizinėse ir internetinėje parduotuvėse, klientui prisijungus prie savo narystės paskyros arba identifikavus jį parduotuvėje.
3.4.5. Gimtadienio dovana galioja tik juvelyriniams dirbiniams be nuolaidos ir netaikoma siuntimo išlaidoms, dovanų kortelėms ar priedams.
3.4.6. Gimtadienio dovana galioja vieną mėnesį nuo išdavimo datos ir nederinama su kitomis nuolaidomis ar kuponais.
3.4.7. Grąžinus internetu ar parduotuvėje įsigytą užsakymą, kuriam buvo pritaikyta gimtadienio dovanos nuolaida, gimtadienio dovana bus laikoma panaudota ir pakartotinai nesuteikiama. Iš dalies grąžintas užsakymas taip pat nesuteikia teisės iš naujo gauti nuolaidą.
3.5. Dvigubai daugiau taškų perkant iš naujos kolekcijos ir dvigubai daugiau taškų GOLD nariams
3.5.1. SILVER nariai gali uždirbti dvigubai daugiau taškų pirkdami papuošalus iš naujos kolekcijos per dvi savaites nuo jos pasirodymo.
3.5.2. Apie šį pasiūlymą bus pranešta el. paštu, svetainėje ir nario paskyroje, kartu pateikta išsami informacija apie sąlygas ir galiojimo laikotarpį.
3.5.3. GOLD nariai už kiekvieną pirkinį gauna dvigubai daugiau taškų, t. y. po 2 taškus už kiekvieną išleistą eurą.
3.6. GOLD premija
3.6.1. GOLD premija yra išskirtinis apdovanojimas, kurį gali gauti tik GOLD lygio nariai. Premija suteikia 20 % nuolaidą visos kainos papuošalams. Nuolaida netaikoma siuntimo išlaidoms, dovanų kortelėms ir priedams. Premija galioja 3 mėnesius nuo išdavimo dienos, ji nederinama su kitomis nuolaidomis ar akcijos kuponais.
3.6.2. GOLD premija galima pasinaudoti visose dalyvaujančiose fizinėse ir internetinėje parduotuvėse, nariui prisijungus prie savo paskyros arba identifikavus jį parduotuvėje.
3.6.3. Išlaikius GOLD statusą, nauja GOLD premija bus suteikta iš naujo tomis pačiomis sąlygomis.
3.6.4. Grąžinus internetu ar parduotuvėje įsigytą užsakymą, kuriam buvo pritaikyta GOLD premijos nuolaida, GOLD premija bus laikoma panaudota ir pakartotinai nesuteikiama. Iš dalies grąžintas užsakymas taip pat nesuteikia teisės iš naujo gauti nuolaidą.
3.7. „Pandoros“ papuošalų valymo rinkinio apdovanojimas
3.7.1. SILVER ir GOLD nariams taikoma 50 % nuolaida „Pandoros“ papuošalų valymo rinkiniui. Šiuo pasiūlymu galima pasinaudoti vieną kartą, perkant vieną rinkinį visose dalyvaujančiose fizinėse ir internetinėje parduotuvėse, klientui prisijungus prie savo narystės paskyros arba identifikavus jį parduotuvėje. Atkreipkite dėmesį, kad perkant internetu taikomi siuntimo mokesčiai. Nuolaidos kodas galioja vienus metus nuo jo išdavimo dienos.
3.7.2. GOLD nariai, pirmą kartą įgiję GOLD statusą, gauna unikalų kodą, leidžiantį įsigyti „Pandoros“ papuošalų valymo rinkinį už 1 eurą. Tai vienkartinis, neatnaujinamas pasiūlymas, kuriuo galima pasinaudoti tik pirmaisiais GOLD narystės metais ir kuris taikomas vienam rinkiniui kiekvienam GOLD nariui.
Norėdamas pasinaudoti apdovanojimu, narys turi prisijungti prie savo paskyros arba būti identifikuotas parduotuvėje. Pasiūlymas nustoja galioti atnaujinus GOLD lygį arba nariui grįžus į SILVER lygį. Siuntimo mokesčiai taikomi perkant internetu.
Atnaujinus GOLD statusą arba perėjus į SILVER, narys vis tiek turės teisę į 50 % nuolaidą „Pandoros“ papuošalų valymo rinkiniui (išsami informacija 3.7.1 punkte).
3.8. Pranešimai ir priminimai
3.8.1. Mes siųsime priminimus ir pranešimus, kad visapusiškai pasinaudotumėte programos „My Pandora“ privilegijomis.
3.8.2. Pavyzdžiui, informuosime jus apie taškų likutį ir jų galiojimo terminą, kad juos panaudotumėte iki galiojimo laiko pabaigos. Taip pat būsite informuojami, kai į jūsų paskyrą bus pridėta naujų taškų, suteiktas naujas nuolaidos kodas, pasieksite naują lygį arba prasidės tik nariams skirtas pasiūlymas.
3.8.3. Šių pranešimų prenumeratos galite bet kada atsisakyti paspaudę pranešimų apačioje esantį mygtuką „Atsisakyti prenumeratos“. Net jei atsisakysite, prisijungę prie savo paskyros „My Pandora“ galėsite peržiūrėti visą programos informaciją ir savo nuolaidų kodus.
3.9. Komunikacija naujienlaiškiais
3.9.1. Norėdami gauti naujausią informaciją apie mūsų renginius ir naujienas, net ir neskirtus tik „My Pandora“ nariams, prenumeruokite mūsų naujienlaiškį svetainės apačioje esančioje prenumeratos skiltyje.
3.9.2. Užsiprenumeravę „Pandoros“ naujienlaiškį, gausite 100 taškų (tai atitinka 5 eurų nuolaidą). Šis pasiūlymas galioja visiems lygiams, juo galima pasinaudoti tik vieną kartą iš vienos paskyros. Taškai nesuteikiami iš naujo, jei atsisakysite prenumeratos, o paskui ją atnaujinsite.
3.9.3. „Pandora“ naujienlaiškio prenumeratos galite bet kada atsisakyti paspaudę naujienlaiškyje pateiktą nuorodą arba susisiekę su mūsų klientų aptarnavimo komanda adresu info@pandorastore.lt. Prenumeratos atsisakymas neturės įtakos taškams, kuriuos gavote užsiprenumeruodami naujienlaiškį.
3.10. Taškų rinkimas ir naudojimas
3.10.1. Taškus rinkti, iškeisti, naudotis su programa susijusiais pasiūlymais ir privilegijomis galite tik identifikavęsi kaip programos narys parduotuvėje arba prisijungę prie savo „My Pandora“ paskyros internetu.
3.10.2. Taškus pelnykite pirkdami mūsų gaminius visose dalyvaujančiose fizinėse ir internetinėje parduotuvėse Lietuvoje, taip pat dalyvaudami akcijose ir specialiuose pasiūlymuose.
3.10.3. Pirkdami dalyvaujančioje fizinėje parduotuvėje parodykite savo „My Pandora“ el. laiške esantį QR kodą kasos darbuotojui arba pateikite savo el. pašto adresą. Perkant „Pandoros“ papuošalus ar priedus taškai bus automatiškai pridedami prie jūsų paskyros.
3.10.4. Pirkdami internetu prisijunkite prie savo „My Pandora“ paskyros su el. pašto adresu ir slaptažodžiu ir pirkimas bus užregistruotas. Taškai už „Pandoros“ papuošalus ir priedus bus priskaičiuoti automatiškai. Jie bus pridėti prie jūsų „My Pandora“ paskyros, kai užsakymo būsena pasikeis į „įvykdyta“.
3.10.5. Prisijungę prie programos per nario paskyrą kiekvieno pirkimo metu gausite 1 tašką už kiekvieną išleistą 1 eurą (išskyrus perkant dovanų korteles), kuris bus pridėtas prie jūsų „My Pandora“ paskyros. Taškai skiriami už išleistą eurų sumą, suapvalintą žemyn iki artimiausio sveiko euro. Pavyzdžiui, gausite 24 taškus, išleidę tiek 24,10 euro, tiek 24,99 euro. Perkant už mažiau nei 1 eurą taškai neskiriami.
3.10.6. Taškai gaunami, kai už pirkinius atsiskaitoma dovanų ar mokėjimo kortele arba grynaisiais pinigais.
3.10.7. Taškai skiriami už visus juvelyrinius dirbinius ir priedus, taip pat akcines prekes. Taškai neskiriami perkant dovanų korteles.
3.10.8. Už pirkinį iš dalies atsiskaitydami taškais, už jais apmokėtą dalį taškų negausite. Pavyzdžiui:
už 100 eurų kainuojančią prekę mokate 200 taškų (10 eurų) ir 90 eurų grynaisiais, vadinasi, gausite 90 taškų, nes už taškais apmokėtą dalį taškai neskiriami.
3.10.9. Taškų negalima pelnyti ar reikalauti už pirkimus, kol dar nebuvote „My Pandora“ narys.
3.10.10. Keičiant taškus internetu minimalaus reikalavimo nėra, atsiskaitydami galite slankikliu pasirinkti norimų panaudoti taškų skaičių ir juos pritaikyti pirkiniams.
Fizinėse parduotuvėse galima iškeisti kas 100 taškų, o mažiausias iškeičiamų taškų skaičius – 100. Už kiekvienus 100 taškų suteikiama 5 eurų nuolaida:
100 taškų = 5 eurų nuolaida
200 taškų = 10 eurų nuolaida
300 taškų = 15 eurų nuolaida
ir t. t.
Kiekvieno taško vertė yra 0,05 euro (20 taškų prilygsta 1 euro nuolaidai). Taškais taip pat atsiskaityti už prekes, kurioms taikoma nuolaida.
3.10.11. Taškais galima mokėti už prekes, siuntimo išlaidas ir mokesčius. Už taškus negalima įsigyti dovanų kortelių.
3.10.12. Vienam pirkimui galima pritaikyti tik vieną nuolaidos kodą arba apdovanojimą. Nuolaidų kodai, gauti keičiant taškus, nederinami su pasveikinimo ir gimtadienio dovanų, „Pandoros“ valymo rinkinio nuolaidomis ar kitais nuolaidų kodais. Šios nuolaidos netaikomos vienu metu.
3.10.13. Taškai nekeičiami į pinigus ir neperleidžiami. Taškai neperduodami, nepaveldimi ar neįkeičiami.
3.10.14. Jei taškais keičiamos nuolaidos vertė yra mažesnė už bendrą užsakymo sumą, likusi suma turi būti apmokėta patvirtintu mokėjimo būdu. Jei taškais keičiamos nuolaidos vertė viršys galutinę mokėtiną pirkinių sumą, užsakymo apmokėti nereikės. Pagal Lietuvos įstatymą, nemokamai gauti produktai, iškeičiant My Pandora sukauptus taškus, tam tikrais atvejais gali būti laikomi „nepiniginiu“ atlygiu, kuris yra apmokestinamas gyventojų pajamų mokesčiu.
Jeigu per vienus kalendorinius metus:
a) Jūs gaunate daugiau nei šešis (6) tokius nepiniginius atlygius, arba
b) Bet kurio vieno iškeisto atlygio (nemokamai) vertė viršija 200 EUR,
esame teisiškai įpareigoti deklaruoti šių atlygių vertę kaip apmokestinamąsias pajamas ir išskaičiuoti gyventojų pajamų mokestį pagal galiojančius mokesčių teisės aktus.
Tokiais atvejais Jūsų gali būti paprašyta pateikti asmeninę informaciją (tokią kaip pilnas vardas, asmens kodas ar lygiaverčiai duomenys), kad būtų įvykdyti teisiniai mokesčių deklaravimo reikalavimai.
3.10.15. Surinktų taškų galiojimo laikas baigiasi praėjus 12 mėnesių po pirkimo, už kurį jie gauti. Pirmiausia keičiami anksčiausiai sukaupti taškai. Taškų galiojimo pabaigos data matyti apdovanojimų istorijoje, esančioje „My Pandora“ paskyroje.
3.10.16. Taškai neskiriami už atšauktus užsakymus ar pirkimus. Tas pats taikoma ir iš dalies grąžintiems užsakymams – taškai bus perskaičiuoti pagal faktiškai išleistą sumą.
Pavyzdžiui, jei pirkote už 100 eurų ir uždirbote 100 taškų, o vėliau jums grąžinti 75 eurai, jūsų taškai bus sumažinti iki 25 taškų, t. y. tiek, kiek faktiškai išleista (25 eurai).
3.10.17. Grąžinant taškais apmokėtą užsakymą, panaudoti taškai bus grąžinti į jūsų „My Pandora“ paskyrą tik tuo atveju, jei grąžinamas visas užsakymas. Iš dalies grąžinus užsakymus, panaudoti taškai negrąžinami.
4. TAISYKLIŲ IR SĄLYGŲ PAKEITIMAI, NUTRAUKIMAS AR GALIOJIMO PABAIGA
4.1. Programos „My Pandora“ narystę galite bet kada nutraukti išsiųsdami užklausą mūsų klientų aptarnavimo komandai adresu info@pandorastore.lt.
4.2. Ištrynus paskyrą visi su ja susieti taškai iš karto naikinami kartu su visomis privilegijomis, kuponais ir kitomis paslaugomis, susijusiomis su jūsų „My Pandora“ narystės statusu. Jūsų duomenys, pvz., istorija ir profilis, taip pat bus ištrinti pagal mūsų privatumo politiką.
4.3. Bet kuriuo metu savo nuožiūra galime nutraukti, keisti, pildyti, riboti, stabdyti ar laikinai nutraukti programą „My Pandora“, įskaitant visus ar dalį su programa susijusių pasiūlymų ir privilegijų. Iki šių pakeitimų atliktiems užsakymams ir pirkimams, kuriems jau buvo panaudoti taškai, anksčiau minėtos nuostatos įtakos neturės.
4.4. Pasiliekame teisę nutraukti jūsų narystę programoje „My Pandora“ dėl pagrįstos priežasties. Pagrįstos priežastys, mūsų nuožiūra, gali būti šios (bet neapsiribojant jomis):
4.4.1. 5 metus nesinaudojote savo paskyra (nerenkate taškų ar nesinaudojate privilegijomis);
4.4.2. manome, kad jūsų paskyra naudojamasi neleistinai, nesąžiningai ar kitaip neteisėtai;
4.4.3. pateikiate klaidingą informaciją;
4.4.4. neleistinas elgesys, susijęs su programa „My Pandora“ arba mūsų internetine ir fizinėmis parduotuvėmis: vagystė, piktnaudžiavimas, netinkamas ar įžeidžiantis elgesys arba pateikta melaginga ar klaidinanti informacija;
4.4.5. pažeidžiate bet kurias Taisyklių ir sąlygų nuostatas.
4.5. Bet kuriuo metu savo nuožiūra galime nutraukti, keisti, riboti ar stabdyti lojalumo programą „My Pandora“, bet kurią šių Taisyklių ir sąlygų dalį, nario privilegijas ar susijusius DUK.
4.6. Pasiliekame teisę bet kuriuo metu savo nuožiūra nutraukti, stabdyti ar atšaukti programą. Tokiais atvejais informuosime narius el. paštu likus ne mažiau kaip mėnesiui iki programos pabaigos.
4.7. Taip pat pasiliekame teisę savo nuožiūra bet kuriuo metu keisti lojalumo programą. Visi pakeitimai įsigalios, kai tik bus paskelbti internete. Tačiau apie ketinimą nutraukti apdovanojimą nariams visomis priemonėmis pranešime likus ne mažiau kaip mėnesiui iki nutraukimo.
5. ASMENS DUOMENYS IR RINKODARA
5.1. Jūsų asmens duomenis tvarkome, nes teikiame jums programos „My Pandora“ paslaugas: valdome jūsų pirkimus pagal privilegijas ir privalumus, registruojame surinktus ir panaudotus taškus, teikiame suasmenintus privilegijas ir pasiūlymus, internetu valdome „My Pandora“ paskyrą. Be to, tvarkome jūsų asmens duomenis, kad pateiktume suasmenintus turinį ir pranešimus, reikalingus pagrindinėms programos paslaugoms teikti.
5.2. Turite teisę prieiti prie savo duomenų ir juos keisti, prašyti juos ištrinti arba pasinaudoti teise apriboti savo duomenų tvarkymą.
6. ATSAKOMYBĖS RIBOJIMAS
6.1. „BRANDINC JEWELLERY Sp. z o.o.“ Lietuvos filialas neatsako už bet kokius asmens veiksmus, kurių ėmėsi ar nesiėmė ir kurie susiję „My Pandora“ programa, įstatymų nustatytose ribose.
6.2. „BRANDINC JEWELLERY Sp. z o.o.“ Lietuvos filialas neatsako už tai, kad neinformavo „My Pandora“ narių apie su programa susijusias problemas, taip pat neprisiima atsakomybės už neteisingą ar netikslų bet kokios informacijos suvedimą, problemas, susijusias su nario naudojama įranga ar programine įranga, žmogiškąsias klaidas, pertrūkius, ištrynimą, neveikimą, trikdžius ar bet kokius telefono ar elektroninio ryšio tinklo sutrikimus, kompiuterinės įrangos ar programinės įrangos problemas, negalėjimą prisijungti prie svetainės ar internetinės paslaugos, kitas technines ar netechnines klaidas arba bet kokius kitus sutrikimus dėl bet kokios priežasties, kiek tai leidžia įstatymai.
6.3. Visos pretenzijos, ieškiniai ar ginčai (toliau – pretenzija), kylantys iš šių Taisyklių ir sąlygų arba susiję su naryste „My Pandora“ programoje, sprendžiami „BRANDINC JEWELLERY Sp. z o.o.“ Lietuvos filialo buveinėje Lietuvoje.